ooops

Skulle inte förvåna mig om folk slutat läsa min blogg med tanke på att jag inte skrivit på länge^^
men nu är jag här igen tänker försöka skriva lite om vad jag gör på skolan osv
har nämligen fått förja i en "special" klass där jag trivs ganska bra just nu iallafall
synd att jag kanske måste byta klass sen igen..orkar inte nu när jag hittat ett ställe där jag trivs ;(
dem är super snälla fast jag blir rädd och osäker ibland
och säger åt mamma att ringa lärare å fråga haha :c
en kille som heter teo är jätte snäll och rolig haha^^ och ida är jätte snäll hon med
dem andra är väl ok men pratar inte så mkt med dem^^
och dem kallar mig deras kompis och nya tjejen äntligen har jag kompisar!
är så lycklig<3
men känns endå...tomt och jobbigt på nåt vis:/
men endå är jag super glad o.O<3
nu är jag jätte trött är inte van att vara i skolan än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0