Musik..

Haha ..tänk att det finns så underbar musik..önksar jag kunde sjunga haha:c
sitter och lyssnar på justin bieber och har kollat på lite videos
han är värkligen snäll..
jag gillar musik kommer i håg förut då brukade jag
lyssna på sofijah..
men det gjorde mig bara depp så jag slutade även om
jag gillar låtarna
gillar även miley cyrus..men hon har förändrats på nåt vis..
men nån gång måste ju alla förändras..? även om man inte vill..
även ulrik munther är bra thehe^^
och demi lovato å selena gomez..o.O
Jag vill kunna sjunga..men nånting
jag kan är att skriva..tror jag?

Kommentarer
Postat av: Nadya

Ja, skriva kan du ^^

2012-02-09 @ 13:04:55
URL: http://fragakompis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0