jag vill hjälpa till..

Ja ..jag ser det postiva i saker men även det negativa
jag vet att många där ute mår dåligt det går inte att
blunda för och alla får inte hjälp
det är hemska saker som händer ..
det finns stora och små problem det finns barn som blir slagna
i skolan dem som blir mobbade med ord eller slag eller kanske båda sakerna?
det finns barn som svälter
och det finns barn med föräldrar som bråkar
barn med föräldrar som är skilda
barn som gått så långt att dem börjat skära sig för att dem inte orkar mer
barn som inte längre vill leva mera
barn som inte har några vänner
och ja...det finns en lång lista det gäller bara att komma på allt
det finns barn som fått höra att dem är tjocka
och försöker göra allt för att gå ner i vikt ett ord kan förändra så
mycket..
det finns dem som har föräldrar som dricker
och..kanske har även barnen börjat dricka
det finns dem som blivit våldtagen och inte vågar
säga något till någon
man är oftast rädd för att bäretta man kanske tror att det blir
sämre eller att man kanske inte får nån hjälp
och ja...det finns faktiskt dem som bett om hjälp men
inte får någon
även ett ord på skoj kan göra att någon gråter sig till sömn..
det finns så mycket mer jag vill skriva men jag får inte fram orden..
kopiera inte

Kommentarer
Postat av: Nooki

Jag håller med dig verkligen.Du har så rätt:)

Det är bra att du skriver detta, så folk vet :)



Fin blogg också! ♥

2012-02-10 @ 00:09:20
URL: http://1Dforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0